Inloggen

Welkom op thuiswerkenbijFlynth.nl; de plek waar je alle benodigdheden voor je thuiswerkplek kunt bestellen.

Bezoek je voor de eerste keer deze shop?
Klik dan op "wachtwoord vergeten", dan kom je bij een scherm om je account door middel van het invullen van je gebruikersnaam te activeren. Hierna ontvang je een email om je wachtwoord zelf in te geven en kun je aan de slag!

Login
Wachtwoord vergeten?

Veelgestelde vragen

Algemeen    Bestellen    Levering    Arborichtlijnen    Thuiswerkplek(vergoeding)    Schade, defect en garantie    Beëindiging

Algemeen

Worden de producten mijn eigendom?

Nee, alle thuiswerkmiddelen blijven eigendom van Flynth. Je krijgt ze in bruikleen.


Wat mag je kiezen?

Elke medewerker kan kiezen voor: één bureaustoel 787 rugleuning zwart netweave, zitting zwart, ICT-producten en accessoires. De bureaustoel is van hoge kwaliteit en kan tenminste 15-20 jaar meegaan.
 

Mag ik ook zelf elders artikelen aanschaffen? 

Nee, de middelen voor de thuiswerkplek kunnen alleen worden geleend via thuiswerkbijFlynth.nl. Zo weten we dat ze aan de Arbo richtlijnen voldoen en hoeft er niet op locatie een check plaats te vinden.

Wat als ik al een bureaustoel van één van de kantoren geleend heb?

Heb je een stoel geleend van een van de locaties, dan verzoeken we je die terug te brengen naar kantoor en een nieuwe stoel te bestellen via de webshop. 

Bestellen

Mag ik zelf kiezen wat ik wil?

Jazeker, je mag zelf een keuze maken uit de producten die in de webshop staan. Selecteer items die het thuiswerken voor jou prettiger maken. De producten die in deze webshop staan voldoen aan de Arbo richtlijnen.

Kan ik later nog artikelen bij bestellen?

We houden bij wat je hebt gekozen. Je mag twee monitoren bestellen, evenals één bureaustoel bestellen en één stuk van elk ICT-product. Bestel liefst in 1 keer. Levering vindt plaats via een logische planning voor onze logistiek. 

Levering

Wanneer worden de spullen geleverd?

Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor onze logistiek. Gemiddeld zit er op het meubilair en toebehoren een levertijd van maximaal 15 werkdagen. Voor het aflevermoment van het meubilair wordt een afspraak met jou gemaakt en helpt de monteur bij het monteren. Onze planning zal tijdig contact opnemen m.b.t. het levermoment. Bij een bestelling met enkel ICT-producten worden deze met de pakketdienst bij je thuis bezorgd. Als je tijdens het afgesproken levermoment niet thuis bent, wordt een nieuwe afspraak gemaakt. De kosten daarvan moeten we inhouden op je salaris.


Vragen of problemen na levering?

Mochten er onverhoopt problemen optreden na levering, of je hebt vragen over bepaalde artikelen, vragen we je om rechtstreeks contact zoeken met onze leverancier Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl. Binnen 48 uur (werkdagen) zal er dan contact worden opgenomen.


Bij wie kan ik terecht  met vragen omtrent mijn bestelling of de geleverde items?

Hiervoor kun je contact opnemen met Thuiswerkplek.nl in Elst, door gebruik te maken van het contactformulier dat je aantreft bij het item “Contact en Service”.  
 

Arborichtlijnen

Wat kan ik doen om lichamelijke klachten bij thuiswerken te voorkomen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met DI@flynth.nl


Wat moet ik doen als ik twijfel of mijn werkplek is ingesteld volgens de ergonomische beginselen en Arbo richtlijnen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met DI@flynth.nl.

 

Thuiswerkplek(vergoeding)

Ben ik verplicht om een thuiswerkplek in te richten?

Ja, als werkgever én werknemer zijn we namelijk verantwoordelijk voor een goede inrichting. Heb je twijfels of vragen over de inrichting van je thuiswerkplek, neem dan contact op met DI@flynth.nl

Schade, defect en garantie

Wat moet ik doen als er iets stuk is gegaan?

De middelen zijn van hoogwaardig kwaliteitsniveau. Mocht er toch iets stuk gaan na deugdelijk gebruik, neem dan contact op met Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl.


Wat als mijn IT product stuk gaat en de garantietermijn is al verstreken?

Bij IT producten kun je via contact@thuiswerkplek.nl aangeven wat stuk is. Vervolg acties zijn in overleg.

Beëindiging

Wat gebeurt er als ik tussentijds uit dienst treed?

Als je uit dienst gaat, wordt er door het verhuisbedrijf een afspraak gemaakt om de geleende middelen op te halen. Opzeggingen geef je zelf door via contact@thuiswerkplek.nl. Heb je te laat doorgegeven dat je uit dienst bent en zijn daardoor jouw thuiswerk-middelen 4 weken na jouw laatste werkdag nog niet opgehaald zijn, dan worden deze kosten bij jou verhaald.   


Kan ik de producten (deels) inleveren?

Ja, als je je werkplek in je (nieuwe) huis geen plek kunt geven, worden de in bruikleen gegeven middelen opgehaald.

Terug naar boven
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.